Ännu mer tidfördriv.;)

Som jag kopierat från Sanjas bilddagbok!

10 Favoriter

* Färg ; Rosa
* Mat ; Tacos
* Band ;
* Film ; "En djävulsk romans"  - sanja nåt du o ja skulle kunna göra.haha.;)
* Bok ; oj, minns inte sist jag läste en bok.:S
* Sport ; Sportar inte, men kul med inlines?
* Årstid ; Sommar!!
* Veckodag ; Lördag
* Tid på dygnet ; 16.00, då får man gå från jobbet.
* Högtid ; Hmm.. Julafton?


9 Nuvarande

* Humör ; Neutral
* Smak ; va..?
* Kläder ; Jeans & T-shirt..
* Skrivbordsunderlägg ; Jobbdatorn - så nån blå.. min privata en bild på mig sj..haha
* Nagelfärg ; naturlig
* Tid ; 14.24
* Omgivning ; kontoret, pappa i rummet bredvid. 
* Irritationsmoment ; tröttheten
* Tankar ; vill sova..


8 första

* Bästisen ; Oj! Dagny kanske?
* Husdjur ; Nico..schäfer
* Piercingen ; har ingen
* Kärleken ; Tommy
* Musiken ; Lena Filipsson tror jag.:D
* Bilen ; Min nuvarande Skoda Fabia-06 :)
* Kyssen ; Andreas kan ja tänka mig, minns faktiskt inte?! katastrof ju.
* Mobilen ; vet inte vad den heter, gick i femman elelr ngt då så säkert en jätte tegelsten!


7 Senaste

* Ciggen ; Röker inte mer än på fester så vet faktiskt inte..
* Drycken ; Ice Tea Peach
* Kyssen ; huhuhuhu
* Cd-skivan ; nån skiva jag brännt med rnb
* Tv-program ; musikvideos på MTV
* Internetsidan ; www.bilddagboken.se
* klädesplagg ; skrev ju vad ja har på mig innan..


6 Har du nånsin

* Varit kär i en kompis ; Ja det har jag säkert.
* Brutit mot lagen ; Har väl alla mer eller mindre.
* Blivit arresterad ; Nej
* Naken badat ; Japp
* Varit med på tv ; Nej, men finns folk som har jagat mig för att  jag är "kändis och varit med på tv" ..:S
* Kysst en främling ; Ja

5 Vem

* Pratade du med senast i telefon ; Johanna
* Saknar du ; Många
* Gick du på bio senast med ; öhh..var nog Zsolt & Fidde skulle jag tro,,
* Ringde du senast ; Johanna
* Ska du träffa imorgon ; Vet ej.

4 saker

* du gjorde igår ; handlade mat
* Du kan höra just nu ; ingenting
* Du inte kan leva utan ; min telefon
* Du gör när du är uttråkad ; Smsar eller ringer någon

3 människor

* du kan berätta allt för ; Sanja
* Som du hatar ; Finns några stycken.
* Som du tycker är snygg ; Jag är ju rätt het faktiskt.;) haha

2 Antingen eller

* Varmt / kallt ; Varmt
* Svart/vitt ; Svart

1 Önskning

* Att det börjar hända lite "roliga" saker  igen.



Yepp. det var allt för nu. höhö. nu ska jag städa lite här. huhuhu. hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0