Tidsfördriv..

Intervjun jag skulle haft nu ringde o sa att hon inte kunde komma. därmed lite annat tidsfördriv, som jag kopierat från Hannas & Johannas blogg! (försökte från hannas, men gick inte, så fick ta den på johannas.:)

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Är på meddo nu.. Betalade för 20 min.. Den dog efter 15:/

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Zsolt

Vad står det i sms:et under?
För jag sa ju till dom hur länge vi stod där, datum o allt.. Jävligt konstigt.. Jeje, mig gör det inget ;) händer till helgen då?

Vem skickade det sms:et?
Lollo

Vilka sms gör dig gladast?
Oväntade sms.

Hur många sms har du i inkorgen?
331

Vad står det i ditt 54:e sms?
Godnatt

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Haha det är jag med:-)

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Finns många sätt han kunde fått tag på mitt nummer med tanke på att han visste så mycket om mig.

Och i det 3:e?
Missat samtal från -467******** . (2) 29 aug 08:57 MVH Telenor

Vad står det i ditt mest privata sms?

Inte en aning.. orkar inte gå in o kolla alla mess..

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?

Någonsin..?! Oj, svårt. vet inte, fått så många. men säkert nåt från Zsolt.

Vad har du för mobil?

Nokia N70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0