God morgon!

Vaknade för drygt en halvtimme sen, skönt det. fått i mig lite mat och nu är det dags att hoppa in i duschen.. ännu en dag med jobb framför mig, men som sagt, tiden går fort plus att jobbet är soft, så går nog bra!

fasen vad dåligt jag börjat sova på nätterna nu för tiden.. ungar som skriker o gapar  utanför, massa bilar som åker förbi,  och massa andra störande moment.. usch.. kanske därför jag har ständig huvudvärk? för värken kommer faktiskt direkt när jag vaknar, och det är väl ändå lite konstigt? man hade ju kunnat tro att den kommer pga att jag behöver glasögon eller ngt, men nej, jag har kanon bra syn, plus att, jag har väl inte ansträngt ögonen särskilt mkt på natten? nah.. sömnpiller nästa.. ne, inte det heller..

en sak som är jääävligt skönt iaf, är att det för mig är torsdag idag.. är ju ledig på fredag, så riktiga torsdagen är ju faktiskt min fredag. såå skönt.
och idag är det endast 6 dgr kvar till julafton, och 8 dagar kvar tills vi åker till Playa del ingles på Gran Canaria. ååååh. det är nice om något.=)

hmm.. undrar hur janika jobbar eller om hon jobbar i helgen.. annars kanske man skulle åka ner till halmstad och hämta hem henne på fredag. är ju trots allt ledig då. ;) huhuhuhu.. fast de flesta jobbar ju faktiskt bara halvdag då, men anyway, jag har inga tider o passa, så de så.

Ne, nu e de dags för duschen, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0