Gossip girl

Sjuukt länge sen jag uppdaterade bloggen kom jag på nu, o så e ja sjuk med.. spydde idag på jobbet så åkte hem..  very bad..

håller på o ladda ner avsnitt från gossip girl, sett ett avsnitt precis, vill se mer mer MER! sjukt bra.

har väl inte hänt för mkt sen senast, jobbat på vardagarna, o festat (mest med anna) på helgerna. mkt trevligt!
hmm.. nje, kan vekrligen inte komma på nåt nytt o skriva om. skit trist., i know..

Imorgon är det julbord. ska bli jätte kul.. om jag nu e frisk vill säga.. spydde på jobbet innan, o sen ahr jag bara haft huvudvärk o kallsvettats o lite yrsel o så.. men så länge jag inte spyr mer så är det ju ok o gå på julbord ändå tycker jag. yeeh, we´ll see about that..

huhuhu., nu e de bara 25% kvar på nedladdningen på avsnitt nr två. hihi. nICE!

Ne, dags o läsa ikapp mig på lite bloggar. ska försöka uppdatera här lite oftare med, japp. lovar.
hej hej, ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0