Hemkommen

Så nu är jag äntligen hemma från jobbet.har vart en lugn dag, men alltid skönast att vara hemma. japp.

har inte hänt mkt alls idag, men däremot när ja kom hem så läste jag lite bloggar.. o allvarligt talat, "kissie.blogg.se", du verkar ju helt blåst i huvudet. vad fan är det för fel på att ha kläder från gina tricot? nu kan ja inte säga att jag ska ha nån klänning därifrån själv på  nyår, men det är la inget fel på det. seriöst, bara för att du ska ha en glittrig från prada, vem fan bryr sig? alla kanske inte har råd med det. tänkt på det? blåsta brudjävel.
tänk till en exyta gång innan du uttalar nåt sånt idiotiskt nästa gång.

"Något jag hoppas att jag slipper detta år är små töserna som springer runt i sina klänningar från GinaTricot för 198 kr.. Helt ärligt, dom ser ut som pyjamser... Så sätt på er ordentligt nu va! Det är nyår for fuck sake, en gång om året ska folk kunna klä sig lite ordentligt?"

och

"Men tänk på det innan ni köper en klänning där det står "hej jag kostar 198 kr på rean", billigt är snyggt när det inte syns hur mycket du la ut på den."


dummare brud får man fasen leta efter.

jaja, nu är det sex & the city som gäller. god natt allihopa!



Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Åh herregud, var inne o kolla på den bloggen... Jösses vad patetiskt :P Skrattar åt henne... Jaja...

2007-12-18 @ 00:40:45
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0