kan ni fatta?

att jag faktiskt gjorde båda sakerna jag skrev att ja skulle göra.. shit.. jag är imponerad av mig själv..haha.. ni som känner mig förstår nog varför, jag är ju inte direkt den alerta typen ;) haha..
inte för att det blev särskilt länge, men det är ju tanken som räknas, eller hur? ;D haha.. sprang iaf 10-15min, o hörde igår att springer man 16,5 minuter är det lika mycket som att man går i en timme. såå, jag har ju "gått i ca 50 minuter" idag iaf? eller? hahaha..

nu blir det flurre. havregrynsgröt och ägg? oj oj oj! wazup with me..haha (jaa, ja åker ju faktiskt till utomlandet om 7 dagar.;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Svar: Jag förstår precis! I can read your mind. :D vadå att du är hurtig! Jag vill också det... Ut och springa sådär. Åh. Tokstolle där!

2007-12-19 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0