Goddag.

Igår runt lunch åkte vi till Jönköping, där pappa & mamma fick släppa av mig o johanna på ikea. huuhuu, me like! blev dock bara ett tvättställ & blockljus med doft i.

Idag har vart en relativt lugn dag.
Vart en sväng i värnamo idag, köpte lite småsaker, o sen åkte vi tillbaka hit till kontoret.
Mamma kom  hit med korvsoppa innan det me, så jävla gott! Men nu e ja hungrig "igen", funderar på att värma min spagetti o köttfärssås som ja gjorde igår.. Mm mm mmmm! YUMMIE!
O sen senare ska ja o johanna ut o springa. YEAh. annars har ja inga planer alls för idag. eller jo, kolla på bonde söker fru vid 8. hhaha.. fredrik e såå jekla kul. så jävla dum i huvet.;) haha..
sen om man ska försöka ta o städa färdigt lägenheten, vilket ja påbörjade redan igår.;) latjävel.

btw, lördag kör jag min debutant i rally i skillingaryd. grymt grymt. fast de har jag nog nämnt tidigare.. jaja.. en liten påminnelse skadaar ju aldrig ;D hehe..

hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

I will come and see you on lördag!!!

2007-11-08 @ 09:37:29
URL: http://blurris.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0