HELG!

för jävla gott det! jobbade sista kvällen för veckan ikväll, riktigt nice. -jag o marie tänkte dra till harrys direkt efter jobbet, men lyckades inte hitta någon chaufför. för jävla kasst! vafan ska folk sova för..?
Såå, det får bli imorgon ist, jääääävligt pepp på fest. anna också har ja hört! :P yes, de blir bra.:)

Ska nog en sväng till gällstad imorgon med morsan också.. o pappa kanske skulle följa med..dont know.. får se imorgon.. lager 157 e ju alltid kul, men alltid svårt o hitta nåt.. iaf för mig.. men men.. scorett outlet finns ju också i gällstad nu förtiden.. and me like it a lot!! för jävla bra.

har ätit kvällens rester av pizzan, liten liten bit kladdkaka,,så nu e ja mätt o belåten.;D o dessutom suttit o glott på massa bloggar,, o bdb.. nu börjar ögonen bli lite trötta.. maybe time to sleep? yes, maybe..

o ja ska "få" en ny parfym! hihi..kan inte bestämma mig för vilken bara.. brittans fantasy, eller edcada sunset heat (MMMmmmmm!!) får se. bestämmer mig imorgon.. nu som sagt sova,, eller titta på tv.. hmm.. ja,,det senare får de nog bli, en stund iaf. sounds like a plan! God natt god natt iaf. hej hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom in när du vaknat! Kanske du orkar äta frukst ned oss idag? Fast troligtvis inte..,. :)

2007-11-23 @ 08:18:12
URL: http://blurris.spaces.live.com
Postat av: Anna

Jag är pepp! :D

2007-11-23 @ 15:27:16
URL: http://nogg.se/AnnaKjell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0