Knarkare? Alkoholist? Rökare? eller kanske..bloggare?

Har suttit o kollat runt lite på alla möjligas bloggar ända tills nu..
Helt sjuukt vad folk går in för det?! herregud. helt förvånad blev jag.=)
För mig är de ba en kul grej, man skriver hej o hå lite sådär bara. tar det lite med en klackspark. men det finns verkligen såna som skriver typ minst 10 inlägg om dagen, o verkligen lååååånga och personliga inlä'gg.  alltså verkligen verkligen går in för det. deras liv verkar kretsa runt att uppdatera bloggen, o kolla alla andras bloggar - dyyygnet runt!?

har man inget annat för sig - jobb, umgås med vänner, ett liv???

jag menar.. hinner dom leva sitt liv , göra något av dagarna , när dom bara ska dokumentera det hela tiden`?

sen kan jag också tycka att det är jävligt kul o intressant att  läsa andras bloggar, men att vara den som sitter o uppdaterar timme efter timme.. hur orkar man? o hur kan man vilja vara så  extremt personlig som vissa är, att skriva varje detalj i sitt liv så vem som helst kan läsa? vissa är verkligen heeelt extrema.lite privacy får man väl ändå ha tycker man.

eller så kanske de bara e jag som är jävligt osocial & instängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0