Schhh! hörde du inte va han sa? han sa skååååål!!

haha..

Jag börjar bli tok för gammal för det här.. idag mår jag inte bra alltså.. fy fajsen. men, ännu en lyckad kväll , med både blommor o stöldgods. ;) haha..
blev s2 iaf, riktigt kul alltså.

förfestade gjorde vi hos mig.
 anna  natte & sanja  och jag.

liten specialare.. men  vad gör man när man glömmer köpa citron`?

 smakade iaf skit. dont try it.

ne fy.. jag är riktigt dålig idag, känns som ja ska spy hela tiden. fy fajn. o ja som ALDRIG blir bakis. men men, är väl bara bevis på en lyckad kväll, eller hur..? kan ju försöka va lite positiv iaf. huhu....

nu ska ja gå o dö eller nåt.åh....hej


Kommentarer
Postat av: Anna

Dröjer nog ett tag innan jag dricker tequila igen. Men tack för en bra kväll :)

2007-11-18 @ 12:50:05
URL: http://nogg.se/AnnaKjell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0