Hej hej!

Nästan gått en vecka sen ja skrev sist. very baaad.
lite snabb uppdatering..
Fredag, åkte till Sanja o lekte med henne . sen bestämde hon sig för att följa med mig på rally dagen efter så hon sov över hos mig. mys,.

Lördag, rally i huskvarna på dagen, sen snabbt hem till mig o fixa iordning oss o sen vidare till gvd för att festa.
Sanja o natte hade bokat klubben så satt där, sen när alla andra skulle dra vidare till sigges, drog jag o sanja hem till mig. haha. adis o sule var me, . vi satt o glodde på tv, skit kul. sen drog jag o sanja hem till sanja o sov. haha.

Söndag, mys o lat heeela dagen. .

Måndag - jobb, o sen trav på kvällen i halmstad. trevligt trevligt.

Tisdag, bara jobb.. o igår, onsdag, jobb igen, o efter det åkte ja o klippte mig  , inte jätte nöjd med resultatet men man vänjer väl sig.. hoppas jag!

Idag efter jobbet ska ja o johanna åka till värnamo o handla lite saker till deras lägenhet, typ kran o krukor o så.. dom e snart klara med allt, börjar bli jätte mysigt! får hoppas dom blir färdiga med allt dom vill bli färdiga med tills inflyttningsfesten på lördag,. nice!

Ne, nu e de frulle dags tror jag. hej hej!




 
börjar det röra lite på sig nu?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin i håret!

2007-10-05 @ 17:29:23
URL: http://malingottarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0