bortskämd..

Fan vad bortskämd man är egentligen..
Pratade precis med en kompis till zsolt som ja träffade när vi  va i rumänien.. fasen vilken skillnad det är på att bo i sverige och där.. här tar man allt för givet, o där har dom typ inte ett skit.

helt katastrof hur världen funkar egentligen..

var ju där nere som sagt, så såg ju själv hur "skit" allt var..
men sen så fort man kommer hem igen så har man glömt bort det o så börjar man gnälla över all möjlig skit. små saker, helt onödigt. "ååhh jag vet inte vilken top ja ska ha på mig ikväll" ,osv osv osv, men fan, va glad att du har kläder att ha på dig o håll käften ist.

Nu fick iaf jag en liten påminnelse av att prata med honom, så nu ska iaf jag sluta gnälla över onödiga små saker.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0