FREEDAAAAG :)

Lätt att det är Fredag idag. jävlar vad den här veckan har gått fooort! herregud. men me like a lot. :)

Planering för denna helgen är väl inte riktigt fullbordat ännu. Janika kommer iaf hem idag, hon vill parta. men finns ju ingenstans o gå häromkring ju.. usch usch.. -sista gången på logen, = alldeles föööööör mycket folk. parken = inget folk alls i och med att ALLA är på logen.. KUL! nej.
så vetifan..

Hmm.. ja, jag är iaf jävligt happy för att det är fredag. borde vara det lite oftare tycker jag!

JUST DET!!! höll på o glömma det viktigaste som finns ju .:)
Resa till Gran Canaria,
      Playa del ingles         bokades igår. =)
 
27 december åker vi och är borta till den 3 januari. det är YEAH det! :) fasen så skönt det ska bli. huhuhuuh..
Jag & Janika ska dela lägenhet. mamma o pappa,  johanna o fredrik. det blir perfa det. :)
 o häääär ska vi bo. :)

Ne nu ska jag gå.

Ha en bra dag för de ska ja ha. HUHHhuhuhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0