Hejhej.

Idag är jag lite halvseg.. känner mig dock frisk nu iaf, skönt det..

Igår va ja hemma o latade mig hela dagen, sen vid åtta eller ngt åkte jag till hanna där det var party.. halv tio var de dags o driva dom till logen.

På väg från logen ringde jag janika o frågade om hon ville med ut o cruiza, så häömntade henne från marieholm o samtidigt ringde emmy & sussi o frågade om ja kunde köra dom till logen..så åkte till anderstorp,logen, sen hem till mig..käka lite yoghurt, kollade på en film om en talande papegoja, o somnade.;)

Seeen 01.40 ringde min väckarklocka, upp o hoppa in i bilen, åka till logen o hämta hanna o tintin. hanna är störd by the way.;) haha..
Sen åkte vi hem igen, åt, igen..tittade lite på tv o somnade, igen.
Låter som en jävligt rolig Lördag va? haha..



Annars är allt fortf väldigt dött, händer fasen inte ett skit. vad hände med spänningen?

bye bye..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad säger du unge? Är jag störd? Haha... Neee. :(

2007-09-23 @ 17:22:32
URL: http://lillalillamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0