Premiär

Igår var det premiär på parken, självklart var jag där.:P haha..
Satt hos mig o förfestade lite - jag, sanja, kajsa & janika. gryyymt;D slutade med att vi fick stressdricka o sen hoppa in i taxi till gislaved.
sen blev det tequila shots och massa jekla vodka drinkar.. uh,, jaana blev full.  jag var helt askalas, (kunde ju stå på benen såklart -till skillnad från kaj, haha - men det snurrade ju lite, ;) men vi hade nog alla väldigt kul skulle jag tro.?

Janika & jag i taxin
Kajsa & Sanja i taxin, väldigt bra bild tagen av mig. ser jävligt mkt, eller hur?
 Jag & Kajsa inne på toaletterna.. fuckingposers!!;) haha..

Nee men de va en lyckade kväll iaf. men kan inte påstå att jag mått så bra i natt. huhuhu...

Idag är det söndag, vad fan kan man göra på en söndag? Jag är hungrig. men palla laga nåt.. ge mig maaat!
Nee, en runda varma mackor får det nog fasen bli iaf. mumma.;)

bye bye

åh..orka att jag är uppe 8.41 en jävla söndag morgon.skjut m ig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0