Rally

skulle åkt o tittat på när pappa kör rally idag utanför karlshamn, men känner mig inte riktigt kry för att stå ute en hel dag.
mamma ringde precis o dom hade snackat om att jag får börja köra rally med min "blixten" ,

iaf i debutanttävlingarna.;D haha.. kommer se sjukt kul ut.:) sen att efter jag kört där ´får ja se ur de känns, så då fixar dom en ordentlig rally bil till mig.hihi.niiiiice!! :)

igår värkte iaf tungan like hell, gjorde riktigt ont o va jätte svårt o prata. men nu är de liiiite bättre iaf.
Var o  hämtade janika i smålandsstenar igår kväll, zsolt var snäll o hämtade henne från halmstad för att ja inte orkade åka ända dit. så räckte att ja hämtade henne i smålandsstenar ist, vääldigt nice!
o sen efter det hem till mamma o pappa, o sen hem o naaana.. var riktigt skönt o få sova faktiskt..

idag vet ja inte riktigt vad som händer,, ska ta det lugnt iaf, så man blir frisk snart..kanske köra på lite fyllon senare ikväll. får se...;)

yes men ok.. ha en bra dag.:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi ska bara ha saft på mitt kalas. Så inga fyllon du behöver köra här inte. ;)

2007-09-22 @ 11:01:24
URL: http://lillalillamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0