visst glömt...

att uppdatera min blogg. haha. fick en påminnelse, tack malin;)

Idag har jag piercat tungan i halmstad.



fasen va ont det gjorde , inte precis när han tryckte in nålen.. men sekunderna efter när han höll på o fumla o skruva fast plutten under staven.. faan trodde ja skulle dö.. o nu kan ja inte äta,, fattar inte hur folk som har nåt i käften kan överleva? haha..

Annars har det faktiskt inte hänt ett skit sen senast, allt är verkligen dött.. huhuhu..
eller jo förresten.......


GRATTIS TILL ZSOLT SOM FICK SITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORT IDAG!! mycket bra men mycket på tiden.;)

yes. hmm.. nåt mer är de fasen.. janika,, nåt om henne,, men nu minns ja inte. haha. däremot är hon bortskämd! bor i halmstad, o mamma åkte dit från marieholm för att städa o fixa iordning hela hennes lägenhet. :O kom till mig ist.;) haha..

nu ska jag gå o suga på is...HEJ


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Ska vi hångla? Haha

2007-09-22 @ 10:19:32
URL: http://lillalillamy.blogg.se
Postat av: janika

är inte bortskämd! bara onneton! (stavas??) haha

2007-10-05 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0