En liten flicka.

Min syster, Johanna är ju gravid. Hon är beräknad att föda den 13 oktober, och ALLA tror det är en pojke. dom har inte kollat upp det för dom vill inte veta, men allt pekar på att det är en pojk.

MEN. i förrgår drömde jag om att dom hade fått en liten flicka.. sa detta endast till Johanna och ingen annan., 
I morse fick Johanna ett samtal från lillasyster Janika, då hon sa att hon drömt i natt om att dom fick en flicka.
-Två nätter i rad, och båda syskonen. hmm, kanske betyder nåt? ;) hehe. återstår att se. dock tror jag också det blir en pojke, men, vem vet? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

enligt drömtydningsboken jag hade så betydde saker alltid tvärtemot vad man drömde. Återstår att se :)

2008-08-23 @ 13:47:43
URL: http://ninajohannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag trodet blir en flicka. Mormor drömde ju att hon bar på en liten flicka. Och eftersom Nemo var man, så tror jag det är Johanna som får flickan :)

2008-08-23 @ 14:06:01
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0