Fredag!

Redan Fredag idag, första fredagen sen semestern slutade, och fy fasen vad fort det har gått! Tycker verkligen den här veckan mer eller mindre flygit iväg.

Nu är det bara ca 1 timma kvar tills jag ska röra mig mot Värnamo, ansiktsbehandlingen är idag ju. spännande.:)
Sen annars idag blir det nog ganska lugnt.upp vid typ 4 imorgon pga att vi ska åka iväg så tidigt som jag skrev igår..

Nu ringde precis jocce. han stod redan och väntade på bussen hem, latfis.:P haha... närå, han va ju klar. men men. iaf, så stod han där och väntade, och samtidigt, vet inte varför, så gick jag in på jlt.se för att kolla tiderna, och då visar de sig att han får vänta en halvtimme tills den kommer. hha. stackare, trodde den gick en gång i halvtimmen, men fram tills tre så går den faktiskt bara en gång i timman. haha. stackars..

o nu ringde han upp igen. skit sur. "varför bryr sig ingen för?!" skit sur med. haha....herregud, det är en halvtimme, 20 min kvar tills den kommer. hela världen eller? aa tydligen. HERREGUD.:P......

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Joo det såg rätt udda ut, hon måste ju undrat varför jag kollade så mysko på henne, men det kändes lite som en sån där - du har toapapper under foten situtaion. =) Åhh ansiktsbehandling det är ju underbart.

2008-08-08 @ 14:15:25
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha joo som vanligt blev det lite för mycket, mer än vad jag skulle ha, men ny badrumsinredning blev det iaf =) Å massa doftljus.

2008-08-08 @ 19:33:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter som en bra ide, måste jag bara hitta ett par leggins haha så bra du gav idén nu :P Klart jag ska festa åt dig med, du får sjukanmäla dig och hänga på annars haha

2008-08-12 @ 14:23:42
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0