Haha.

Som ni kanske förstår så är jag fortfarande hemma. Jag och Janika var ganska sega, och tyckte det var onödigt att tvinga oss själva o bli pepp, så vi sket i att gå ut. bättre att gå ut när man känner att man verkligen är sugen, eller hur`?

Janika åkte hem för en timma sen eller så.. satt vid köksbordet o tjötade lite, sen gick vi o la oss i sängen o mös. sen kom mamma o hämtade henne. Så nu sitter jag i soffan med Joakim, Suck & Arvid. tittar på när de spelar GTA på ps3. funny>? yeah. jag har iaf ingen huvudvärk imorgon, och varenda öre på kontot e kvar. gött.:)

Imorgon.. inga planer. kanske skillingaryd o kolla på pappa som kör Skilling 500. kanske kanske. beror på vädret.. sen ska jag o jocce träna..och det även på söndag är det tänkt...

nähe.. god natt och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Jag som letade efter dig på Harrys! :)

2008-08-18 @ 20:04:30
Postat av: Jaana

SVar: Haha, aa då var de inte så lätt o hitta mig kanske.;D

2008-08-19 @ 10:06:30
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0