Inlines & Longboard!

Idag efter jobbet åkte jag till värnamo för att hämta joakim. vi åkte och åt, sen till hans föräldrar för att hämta lite saker.. och fick med oss en hel påse med tillagad mat att lägga in i frysen. Gött eller? Mycket! :)

Efter det åkte vi hem, bytte om, och jag tog på mig mina inlines och jocce hoppade på sin longboard.:) åkte väl inte överdrivet långt/länge, men var väl ute typ en halvtimme iaf? men hej, för att vara jag och joakim så är det mycket bra. bättre en halvtimme än ingenting alls, right?
Börjar få grymt mycket energi, verkligen. vill göra saker hela tiden, men ändå så blir det inte av. vill inte göra det själv, inte lika kul..körde dock lite på min "Leg Magic" maskin en liten liten stund efter att vi vart ute o åkt.
men får hoppas det blir friskoteket imorgon iaf. helt pepp nu, o fan va kul :) känns verkligen gött att äntligen faktiskt VILJA röra lite på sig utan att behöva tvinga sig till allt, då blir de bara att man(läs jag) skiter i det till slut.

By the way, Lördag.. Då ska jag till Tomelilla! Rally. Pappa kör, och jag är kartläsare. Ska bli kul som fan.:) nackdelen är dock att vi ska vara där senast 8, och det tar drygt 3 timmar att åka dit (tror vi, aldrig vart där) , sååå, åka hemifrån vid 5, och det känns ju sådär kul - en Lördag. men men, det är de nog värt.:)


Jaja.. Nu ligger vi iaf i soffan båda två, jag är på mina bloggar - och han spelar.....*trumvirvel* PS3 !! haha, svårt o gissa.;) men kul att han hittat nåt han tycker är kul att göra iaf, så mig gör det inget.
Mm. that´s it. ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0