Natti natti..

Ska nog alldeles strax gå o sova..

Har hunnit med en runda till Herrestad, ute o åt med mamma & janika, o jocce såklart. sen hem, spela lite (såklart)haha, sen fick jag damp på spelet för det gick verkligen inte som jag ville ;) så jag o jocce drog iväg för att träna. lite för mkt folk, så gick/joggade/sprang en runda på eljusspåret, vet inte exakt hur långt men var ute i lite mer än 30 min iaf. sen skulle vi spela lite fotboll för skojs skull, men då börja de regna, så då åkte vi hem.
Sen bara legat i soffan, o spelat....haha.....kul liv?! jag har kul iaf.:) hehe.

Funderar på att åka o träna imorgon bitti, öppnar ju 6 på onsdagar.. men fan att man e så trött på morgnarna..så återstår o se imorgon bitti ist.... jocce e  ju ledig med så han kan ju hänga på.. hans tåg till växjö går ju itne förrän halv ett eller vad det var.. då ska han tatuera sig, igen.....visserligen bara göra klart den stora på ryggen, men ändå,

nää..dags o sova tror ja, så man är lite piggare imorgon än vad jag vart idag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0