Nyfriserad.

Igår var jag o klippte mig.
   yes, så ser det ut nu. ganska mycket kortare, men jag är nöjd! :)

Annars igår var jag och jocce och hyrde film 1408, som vi gick upp till johanna & fredrik o såg på. den var väl bra? har ingen större uppfattning om det faktiskt. men gick o se på iaf.

Rallyt i lördags gick ok, kom 4a sammanlagt. Men riktigt kul var det.:)
Jag och Joakim började våran resa ner till Tomelilla runt 5 på morgonen. då var man inte lite trött. men det gick bra, jocce höll mig pigg med sina historier. hahaha. sötis.
Framme runt 8, började med frukosten i husbilen (mamma och pappa åkte dit kvällen innan och sov där) , och sen satte det igång.  var riktigt skoj,
Hem igen runt 4, och då var iaf jag heeelt död. kändes som man höll på o somna hela vägen hem, men vi kom hem hela och oskadda iaf.:)

Helgen har annars varit lugn och skön. hann med lite träning i söndags och måndags. skulle tränat igån (onsdag) men i och med att joakim var sjuk så sket vi i det. tar det idag/imorgon ist.

ye. dags för lite jobb. tja!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin du är i håret! :) Ska också klippa mitt kort snart igen. Växt som tusan.. :) beställde du BH:n? Puss

2008-08-14 @ 16:32:55
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0