OJ vad tiden går fort!

Nu är klockan redan 11, snart dags för lunch ju :S

Idag missade Joakim bussen på morgonen, jobbigt. den ska gå 6.35 , han var TILLBAKA inne exakt 6.35, och sa att bussen åkte förbi när han var på väg ner..så den måste vart lite för tidig idag, fan va surt. så medan ja låg o (försökte iaf) sov hörde jag honom sitta o muttra för sig själv i vardagsrummet.skit sur. haha... stackare.

usch.jag vill verkligen komma igång med träningen nu, men får ju aldrig tummen ur? har börjat äta "rätt" nu iaf, men röra på mig..åh.. ja har ju energi till det, men som sagt, får inte tummen ur! ska se efter jobbet idag, är det fint väder, eller a, om det inte ösregnar, då lovar jag att jag ska ut och åka inlines. så, nu har jag skrivit det här, så no turning back.;)

Nä... hmm.. ska nog smita ifrån en snabbis och slänga in en maskin tvätt. Det är fördelen med att bo tvärs över korridoren från jobbet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0