Playstation 3

Nu är jag mätt och belåten. vi åt precis mat som jag gjorde, panerade rödspätta, kokade potatis o gjorde en egen sås gjord på creme fraiche o så! mm, gott.

Igår fick jocce sitt älskade ps3, och spelet GTA som han såå länge tjatat om. så gissa vad han gjorde igår hela kvällen, och nu efter jobbet? haha, precis. helt besatt, lycka till o umgås med honom nu.:P

Så jag ligger här jämte på soffan med datorn i knät och försöker hitta på nåt o göra själv. har inga bloggar kvar o läsa, kollat både facebook hi5 och lunar(!) haha. bilddagboken med.. så..hmm..vad fasen gör folk på internet för att fördriva tiden`? jag behöver verkligen nåt mer o kika på här. kläder o så e inte så kul, roligare o handla i affären.. så..tips på bra sidor?

är verkligen sugen på att dra ut och åka inlines, men känns inte så gött nu när det är så blött på marken..:/ åh..nää, nu får jag nog dra med mig joakim ut. ja har massa energi o göra av med, så varför inte röra på sig lite? YEA.



Bjuder på en bild från kreta också. Jag & Anna (en tjej från göteborg som vi träffade där nere) , söta som fan!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

När du inte har något att göra. Kom och hälsa på mig. :) ho ho.

Puss, jättesöt på bilden. ;)

2008-08-05 @ 22:16:19
URL: http://lillalillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0