Trötter

Fyy vad trött jag var igår.
Jag & Johanna  åkte till anderstorp/bredaryd/värnamo igår, för att köpa blommor/vaser, lampor, glas och kaffemuggar hit till kontoret.. gick runt i massa affärer så blev heelt slut.

När vi kom hem vid 17 tiden, höll jocce på o göra mat. ris & en jätte god gryta (jocce special hehe), men jag fick inte komma in i köket ens.hah.... fick lägga mig på soffan och spela nintendo ds medans maten tillagades..lyx.=) och dessutom var til loch med disken borta efteråt! ;)
JOhanna & Fredrik kom också ner och åt, luffare;) haah, nää skojar bara.. sen satt dom hos oss ett bra tag,. johanna spelade på mitt ds & fredrik turades om o spela GTA med jocce. Jag somnade, kändes som jag sov hur länge som helst. skönt.
Synd bara för vi skulle ju fkariskt träna igår med ju, men blev inget med det. jocce åkte iaf longboard direkt efter jag vaknat, men då orkade jag verkligen inte hänga på. inte så mkt energi som nyvaken.=/ heh...

Imorse gick jag upp 5.30. uh, kändes kan jag säga, jag som vant mig att gå EFTER 7 nu på det senaste. var iaf i hestra 6.20 och visade en ny medarbetare vart hon skulle ta vägen. sen hem igen, tänkte gå ut o gå, eller sova - innan det var dags o gå till kontoret alltså.. orkade verkligen inte gå,var så seg, men somna ville ja heller inte göra, då hade man ju vart heelt slut vid 8. så, jag la mig i soffan, och spelade Super mario. :) haha.
Snart är det dags för lunch iaf, åka till marieholm där mamma gjort mat. Lyx det med.=)
Planer för idag finns inte alls., får ta det som de kommer helt enkelt. bättre så!

hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0