Växjö

Igår blev det en tripp till växjö med joakim. han tatuerade sig som sagt, o fy fan va drygt det var att bara titta på. haha. gick en sväng på stan visserligen, men vågade inte vara där för länge heller, för visste inte när han skulle vara färdig - o mobilen var inte med,e ller iaf inte på eller vad det var.. så blev att jag stod o tittade på för de mesta. heh. DRYGT! men bra blev det.
Efteråt gick vi till nåt kina/thai ställe och åt. kyckling på spett och jordnötssås o ris åt jag, gott gott! sen blev det en lång resa hem. båda var så trötta så var ganska segt. sen mer eller mindre slocknade vi/jag i soffan. gött.

Idag, efter jobbet, ska de städas i guess. behövs iaf, och vore skönt o få det gjort innan helgen.
Imorgon blir det nog utgång med laura och mari. harrys? värnamodagarna, så säkert mkt folk,. mari ville inte ut, men efter hon fått i sig lite e hon nog inte så svår.;)

nää..nu blir de iaf att jobba lite,besök på ingång. hej hej.

Kommentarer
Postat av: Kjell

Vad tatuerade han då? Ska du inte ut i morgon?

2008-08-22 @ 19:43:30
Postat av: Jaana

svar: han gjorde färdigt den stora han har på ryggen med de tre skallarna, fyllde i den o så.. kolla på twiizted på BDB, där han han lagt in någon bild..

Jag vet inte, inga planer. ska du ut?

2008-08-23 @ 09:39:52
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0