Oj, Måndagen den 29e december, redan!

Hej hej!

Tiden går otroligt snabbt, måste bara säga det..igen..:P

Iaf,, Lördagen blev lugn, otroligt lugn,,både jag o jocce e ju lite krassliga.
gårdagen spenderades hos jocces farmor, med god mat o trevligt sällskap.

Idag började vi dagen med lite fix o frukost, o sedan kom Anna Kjell o då drog vi vidare till jönköping. blev en runda inne på a6,. Jag hittade min nyårsklänning, och de andra lite smått o gott.. HAHA, just de! Jocce köpte en ansiktskrämför 450 kr, för han tyckte hans "gamla" (som han fick när han fyllde år för 1-2 månader sen) hade för stark lukt! haahahah...sötnos.. Clinique blev det iaf, hoppas du blir nöjd baby..;) en annan har nog aldrig lagt mer än 100 lappen på en ansiktskräm;P hehe..
En runda på systemet där vi köpte allt til nyår (ska ju till halmstad o bo på hotell o festa..o så..senåkte vi tillbaka till gnosjö-köpte lite spä-ää o cigarrer.

Sen har jag hunnit med att baka en blåbär/hallon paj. Guuud vad gott det blev. MMm mmm mmmmm!! O så har vi även hunnit med att vara lite barnvakt till världens sötaste unge, Meja såklart. trevligt!

VAd som händer härnäst återstår dock att se!

Ha en fortsatt trevlig Måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0