Böter & Nypiercad snok!

Nu e de söndag o helgen är så gott som över,,för dom flesta iaf. -själv börjar ja inte förrän 14.00 imorgon, så än är det ett tag kvar.;)

I Fredags var jag o Mari i jönköping.
På väg dit blev jag stoppad av polisen på E4:an, fick böter på 2400, inte så jävla lyckat kanske.. hade kört 129 på 110 vägen... var ju en jävla tur att ja hann se honom lite före så ja hann sakta ner farten lite,, haha.. var nog uppe i ca 140 först.. tur, annars hade väl kortet rykt! 
 
jag piercade näsan, o mari underläppen.. mitt blev helt fuckat.
hon piercaren fick inte igenom nålen ordentligt, slarver.. men hon fattade ju inte det, så höll på o försöka trycka in staven i säkert en timme.. Det gjorde as ont, o bloade som faaan när hon höll på där.. när  hon insåg att de verkligen inte gick, gav hon upp.. fick gå därifrån utan min plutt.. då va ja suur!
Väl hemma igen, hos mari, fick jag damp. tog en stav från mari o tryckte igenom sista biten själv.

så kan det gå! nu, dusch. HEJ!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäkla kukpolis, var dom tvungna att plocka just dig? Åh... Stackars. :( Vi får plocka dom. :D Oj, lät inte kul med misslyckad piercing. Har du ont nu? Verkar det bli bra då? Hoppas du gjorde en noshörning, annars är jag besviken på dig. Haha

2008-02-03 @ 11:51:42
URL: http://lillalillamy.blogg.se
Postat av: Anna

Åååh en bild på snoken nu då!! :)

2008-02-03 @ 20:39:36
URL: http://annakj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0