för jävla bra

är vad jag är! japp..

Jobbat sista dagen för veckan, göött!
Kom hem, åt, hängde upp tvätt som jag slängde in i maskinen innan ja åkte till jobbet. tvättat piercingarna (näsan, och naveln som inte läkt ännu) bytte även stav till naveln, till läkningstaven.. hade ju i en annan mycket finare, men de verkar ju som det aldrig läker, o tror den va lite för tung för ett icke färdigläkt hål, vill ju inte att den ska stötas bort som man säger..
Kanske inte mycket, men känns som ja fått lite gjort iaf.. imorgon när jag vaknar ska ja nog ta itu med disken.. o sen hem till mamma o äta bullar.. o baka äppelpaj, på någons begäran.;D haha..

Nehe, om man skulle ta o försöka sova lite, så man kanske kan ta sig upp i anständig tid imorgon med.. blir lätt att man slösar bort dagarna när man jobbar såhär!

Så.. glo runt lite, max... en kvart? hehe.. sen sova.. God natt!!






Mmmm...;)

Kommentarer
Postat av: Johanna H

jag vill med äta bullar!!!!

2008-02-08 @ 08:35:08
URL: http://ninajohannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0