jaja..

Vet fortfarande inte helt säkert om polisen får överskrida fartgränsen utan blåljus eller ej..
Blev bara nyfiken i och med att pappa råkade köra om en polisbil på motorvägen som låg i 140.. Han åkte alltså  liite fortare..
Pappa la sig sedan framför o åkte samma hastighet som dom, fast sänkte till 130 eller något..

Slutade med att dom åkte efter honom i några kilometer o stannade honom sedan..
Pappa sa nåt i stil med "i och med att fartmätaren i min bil brukar ljuga för mig så tänkte jag att polisens ljuger ju iaf inte.. " haha.. man får ju försöka med något iaf ju ;)
Dom försvarade sig med att dom var i tjänst och därmed inte behövde följa hastighetsgränsen.. osv osv...
Men till slut slapp turgubben givetvis både böter och fick behålla kortet.. där snackar vi ren jävla tur!

Japp, så va de med det!

Idag är det "fredag" för mig. så jävla sköönt! sista dagen på jobbet för veckan..nice niiiice!
Helgen har jag inga direkta planer.. däremot nästa helg blir det sexparty hos laura.. helgen efter det blir det gbg med mari, och helgen efter det fyller lillasyster 20. och två  veckor efter det blir det jocce, stockholm & rihanna.:) KUL!

Nepp, nu e de dags för lite vila..är asseg! ha en bra dag allihopa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hmm.. Då ska vi till Göteborg samma helg! 22-24 feb? :) Vad ska du göra där? Puss Nils

2008-02-07 @ 17:22:14
URL: http://lillalillamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0