vet ni vad?

ja skiter i att uppdatera här..haha.. ni får ta de som kommer  ist..orkar inte gå in på saker som hänt. HAHA synd va,, huhuhu..

men gran canaria va grymt iaf. de räcker.

idag, skulle ja bara softa... sen vid halv tolv tjatar mariejävlel på att vi ska dra ut.. så hopp in i duschen,åka iväg till gvd till marie..(var där vid tolv, snabb ja e va ;)) o sen skynda o dricka.. sen iväg till s2.. de va BAJS... så vi tog parken isrt. . de va bra! o massa tequila! mmmm mmm mmmmmmmmmm! o ja blev full. ganska nice!
o tack hanna för skjutsen.. hoppas ja får tillbala min bil imorgon..;) haha
image56

hmm.. annars e allt toppen... eller.. aaa..hhahahahahaha... dessutom e ja jävligt grym. HA!
o så bjuussar ja på en bild från gran canaria på mig o CHANIIIIQUE! ;D hmm...


ska fasen lägga in bilderna från ikväll med.. japp! vänta lite..



image57

jag och anna!!!


image58

o jag o marieeee.... tack för en lyckad kväll MARIIIIIIIIIIIIEE!:D

haha.. Puss hej o GODNATT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Babe...ser ut som ni fick en trevlig kväll:) Bra det ju!

2008-01-13 @ 14:06:14
Postat av: Anna

Haha vilken fin bild på mig :D Bra kväll!

2008-01-13 @ 15:20:05
URL: http://nogg.se/AnnaKjell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0