Haha, hej!

Hänt mkt sen senast, så ingen idé att uppdatera om allt det antar jag. har iaf hunnit fylla år, klippa mig(page), jobba en  vecka dag men nu är de dags för kväll igen. hmm. o så har ju lilla jocceponken (haha) mer eller mindre flyttat in ;)

idag har jag inte gjort mer än att jag sov till tio, satt lite på nätet, tränade" haha, åt, slängde i en last tvätt i maskinen, o så sitter jag här nu. ska ta och plocka undan lite här med och sen duscha o fixa mat till jocce och jobbet. kanske.. hehe..

annars  vet jag inte va ja ska säga? johannas mage börjar bli väldans stor nu. :)
o så ska vi ju på bröllop nästa lördag, dagen efter midsommarafton, bra va? hehe, så blir en lugn kväll!

nähe. tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0