Köttbullsmacka & popcorn

..har jag precis smällt i mig. haha. nyttigt o bra, speciellt denna tiden, eller? naa kanske inte.
är ganska seg o känner mig, sjuk? kanske. vet ej. är nog bara trött.. ska nog ta o göra min snarkande pojkvän sällskap alldeles strax.

Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar till semestern, hur jävla skönt är inte det då? åh. hoppas bara på fint väder också.. ok, ska ju till kreta, men hur gött vore det inte om det vore asfint väder före & efter kreta också?


.. vet inte va ja ska ta vägen nu, gå o sova vore bra. men vet inte om jag pallar. känns som jag kommer vrida o vända på mig ett bra tag ändå.. eller... äh. ska kika lite sen gå. yey. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0