Rihanna

Onsdag morgon åkte jag och Jocce till Stockholm. på kvällen såg vi rihanna, . båda var lite småsjuka så blev en ganska tidig kväll även om de blev lite party.
Torsdag vakna vi astidigt, fixade o donade lite, drog en runda på stan.. o sen begav vi oss hemåt igen.. hemma hos honom vid 18-19, åt, o somnade båda två..haha, heeeelt slut.,
Idag gick jag upp vid 4, drog till jobbet.. var hemma igen halv nio. jag spydde. o haft feber hela veckan, o asont i halsen, så tänkte nu får de fan va... så nu har jag knaprat alvedon o sovit. så skönt. inte vågat äta ännu dock, mår inte bra i magen även om ja inte spytt mer sen då på jobbet. men kanske beror på att jag inte har ngt o spy? :S jag vet inte. febern håller iaf i sig fortf. kul me helg va! -ne, får fasen se till o bli frisk nu. party imon ju! ööh..

Ny telefon nu också.. alla mina nummer låg o den gamla telefonen, inte på simkortet alltså.. så har typ inga nr kvar, inte orkat fixa det ännu... men ska göra det.. o om jag e som vanligt, riktigt slö när de gäller sånt, så kan väl alla höra av sig ist, skicka ett sms med namn? smidigare än så blir de ju inte.;)

Nehe, nu blir de vila lite till..ha en trevlig fredag! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0