Sjukligt trött i ögonen

är vad jag e nu. o så har jag varit duktig idag tycker jag. jobbade till två. halv fyra drog jag o syster till gislaved. handlade MASSA saker, saker hem o mat o så... massa gooott! :D frysen e nu mest fylld med gorbys och snickersglass.;O haha...för jävla gott. men de gör inget, för jag köpte massa annat nyttigt till kylskåpet. så de så.. o rulltårta .... mmmm,,,, o pistagenötter. MM mmm mmmm! ;D haha.... o så jätte fina enfärgade diskborstar i typ limegrönt o blått o lila, tror ja? YEA.... o massa annat smått..
O så hittade Johanna sig ett par mammabyxor på Lindex, dom var faktiskt snygga, trodde jag inte.:) o så inhandlade jag mig tre hipsters o ett läppglans. yeee.
Asså, jag funderar veeerkligen på om jag ska börja städa.. diskade o så innan.. men borde ju typ..dammsuga o sånt? o kanske damma av..o städa toaletten,, hmm.. äh, de hinner jag med imorgon, eller hur`? fast ja får jju säkert ryck o göra det sen sent ikväll, skulle inte förvåna mig. tur då att ja bara ska gå upp vid 4!

nehe.. om man kanske ska ta o hoppa in i duschen? o sen kanske kolla på "27 dresses" som jag fick hem inatt.... o imorgon hoppas jag att jag och babe ska se "The eye" som ja fick hem häromdagen.. har inte vågat se den själv. haha. tönt ja e.;)
ne, som sagt. ta tag i att duscha, o sen får ja ta det som de kommer. förhoppningsvis bara dega i soffan, tills ja somnar. mm, mys. bara sova, sen när jag vaknar så e de bara en arbetsdag o jobba, o sen får jag träffa JOCE PONKEN hahahahaha...... NICE hihiiii...... Näääää.... nu går ja. tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0