Abstinens?!

hahahha.. kanske fel ordval, men jag vill vill vill veeerkligen bara skriva om helgen alltså. Baby fylle rju som sagt år på Måndag, så det ska firas "hela" helgen. o känner verkligen att jag bara vill dela med mig, meeen kan inte ju! han kanske smygläser här och då är de ju itne så lyckat.. men men..
Kan iaf säga att Lördag morgon 05.30 ringer väckarklockan.. and off we go.;) hihi.. nog om det!

har fortf ont i mitt pekfinger som fick sig ett papercut innan. aj aj aj, såjävla obehagligt alltså.:S

Håller på o göra upp lite planer ang. Åre också. Får se hur de blir med det men baby har lite bråttom, vill boka så fort som möjligt,, så får väl se med dom andra två snarast..=) kul kul iaf... men de blir dock inte förrän i januari eller nåt. meen, kul ändå!

nähe. smaklig måltid för er som inte haft lunch ännu. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0