Another friday

Idag är det då Fredag mina vänner. Igen. som jag sagt tidigare går veckorna så otroligt snabbt!
Idag ska Fredrik på 40års fest, så jag(&jocce?) ska upp till Johanna & Meja och ha idolmys. blir nog lite räkmackor o annat smått o gott. Mys.=)

Imorgon, som jag sagt tidigare, ska vi ju ha lite kalas för jocce. Han ska bjuda oss alla på mat. men inte ens jag har fått veta vad ännu? hmm.. undra om han ens vet själv.;) haha..
Blir iaf Jag, han såklart, Johanna, Fredrik, Meja.. Hans mor & Far, ena syster & Farmor. Såå, spännande. får se vad han hittar på för gott.=)

Mamma & Pappa är ju i Finland, kommer hem på Måndag. hoppas dom haft en rolig vecka!
Så som sagt, är själv på kontoret den här veckan. Allt som ska ha gjorts, är gjort. Gött! -har till och med städat hela kontoret. inte illa:D

Jahaa... Annars är det fortf inga planer gjorda för Lördagen.. tips-någon?

Nä..nu ska jag se till att få nåt gjort. huhu. HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0