Kålpudding!

Faan vad gott det är, och det ska jag få äta idag! weeehooo.:D
Mamma följde med mig när jag skulle hämta tillbaka min bil från Skillingaryd, o sen när jag släppte av henne så följde jag med in och fick med mig en låda KÅLPUDDING som hon gjort idag. Mumma! :D såå, nu väntar jag på att baby ska komma hem så vi kan äta de med lingonsylt, o knäckebröd. mmm, så jävla gott...:) sen kanske de blir lite fia med knuff också, eller vad säger du baby?;) hahahah

Provade avokado för första gången igår med.. Mums. var riktigt gott. Hade på massa citron & salt, och så gjorde jag en röra med en klick creme fraiche & lite kräftstjärtar. Åt det två gånger igår, och en gång för en liten stund sen. Jätte gott ju! trodde jag inte..

Oj, blev mkt mat nu? haha.. yeye.

På fredag ska jag, jocce och janika till Borås och se Twilight som har premiär då. Fan vad kul, tror den ska va asbra.=)
Har iaf reserverat biljetter, så hoppas vi drar dit iaf.=)

Näähe.. Nu ska jag jobba lite till, och sen kanske dra mig hemåt om en stund? Städa o så idag..huhuu.. 
Mm, ha en fortsatt trevlig Onsdag ni andra iaf!!;)


Kommentarer
Postat av: Sanja

jaa det kanske man skulle kunna göra =) vilka e ni än så länge ?

2008-11-19 @ 21:17:50
URL: http://sanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0