Lördag!

Lugn kväll igår (Fredag). Uppe hos Meja & Johanna. åt goda räkisar & titta på idol. sen blev jag såå jävla trött så ja vandrade ner..la mig lite i soffan o glodde film med baby, men jag somnade nog ganska fort? vaknade vid typ 2.30 och märkte att han också somnat. hehe. stängde av allt, och drog med mig baby till sängen ist. liite skönare att ssova där faktiskt.:P hehe.

Nu har jag hunnit ta de lite lugnt på morgonen, så ska sätta igång med allt som ska fixas för idag. som tur var var vi o handlade allt igår, så räcker att vi håller oss inomhus o donar.=) faast, tydligen hade han glömt nåt, så han gick iväg o köpte nåt mer nu.. men ändå, de mesta har vi iaf.. hmm,, tjatinlägg.:D haha.. meen. MIN blogg. jaja..
Ska iaf bli trevligt!

Men  ikväll då? JAg e nog sugen på ngt.. hmm hmm. utgång, kanske, någon?

Ha en mysig Lördagmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0