Söndag

Idag har varit en riktigt slappardag. så jävla gött..

Lite om gårdagen då.. jag och baby fixade och donade (städade, lagade mat & bakade paj, jag städade o han lagade det mesta) sen kom grannarna & familjen Flodin hit, blev middag, fika och mycket tjöt. en  del presentöppnande för plutten också.=)

Dom åkte hem igen efter 3 kanske? och inte långt efter började jag och baby grogga (dock hade han redan hunnit med nån öl under middagen) Rum&Cola drack vi iaf. gött gött. rastlösa som fasen blev vi ett tag, men hade inga planer alls. så drog Johanna,Fredrik & Meja var så snälla och körde oss till Tommy i värnamo. där blev det massa dricka men folket fram till 11 eller nåt kanske, och efteråt blev det ett spontanbesök på Harry´s. Himla trevligt faktiskt, tro det eller ej!

Lite käk vid falafelvagnen och sedan rörde vi oss mot vråen igen.(tommy) , hann inte gå långt innan baby vägrade gå mer, så tog en taxi dit. sen somnade alla jäälvigt fort??

Halv nio någon gång ringde tommys klocka, han skulle jobba vid 9. haha, lyckat.=) vi blev kvar, och eftersom de såg ut som en svinstia efter gårdagen så städa vi lite innan vi tog en taxi till stationen och tog 11.55 bussen hem.


Väl i Gnosjö gick vi in på hemköp o köpte massa gojsgojs, och efteråt har vi inte rört oss ur lägenheten en enda gång.:) mys mys mys.



Måndag imorgon då.. dagen börjar med att jag ska till Skillingaryd och lämna in bilen IGEN. Mattorna är dyngsura, så blir frost o så inuti bilen,. asjobbigt! Så nu ska dom  torka och täta det, igen.. hoppas de gör det ordentligt denna gång bara..

så får se hur länge jag blir utan blixten, och ha lånebil ist.. kan va skoj de med o köra lite annat. hmm.


Nähe.. nu ska jag mysa lite mer med plutten min. längtar verkligen efter sanningens ögonblick ikäll, fan va ja älskar de programmet :D fast hade fan ALDRIG satt varken mig/vänner/familj i den situationen. shit vad det kan förstöra både kärlek familj vänner och jobb. verkligen inte värt det, men kul o se på ändå. hehe.

Ha en fortsatt trevlig Söndagskväll allihopa.:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa Sanningens ögonblick är ju bara för bra :D

2008-11-17 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0