Thursday my ladies

Yepp, idag är det Torsdag, och nu är baby påväg hem från stockholm. huhuu. hade vart lyckat tydligen.. roligt!!

IDag har jag vart duktig o slängt såååå mycket skräp här från kontoret. blev en hel stor "svart" sopsäck (fast den va faktiskt vit...:S) haha.. hur som så var de jävligt gött o bli av med skiten, äntligen. man blir verkligen hemmablind o ser inte all skit som behövs göras av med. men men, niu är de gjort,- lite av de iaf. hehe..

Mamma&Pappa är i Finland nu den här veckan, åkte i måndags o hemma igen på måndag.. vet inte om man får säga såhär, men, jävligt skönt att pappa är iväg lite här från kontoret faktiskt. haha. Men när han vart borta lite så är de ju faktiskt lite trevligare när han kommer tillbaka också.:)

Helgen börjar närma sig med stormsteg också.. Fredagen har jag inga planer för ännu. tror jag? och på Lördag blir de iaf lite kalas här hemma för Joakim. Kl 13 blir det, skönt så har man kvällen till annat sen om man vill..men till vad dock är inte heller planerat. ganska skönt att inte ha massa måsten faktiskt. Mmm.,

Nehe, nu ska jag jobba lite till. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0