grattis ffs :D

Var en sväng i värnamo innan..släppte av Janika på ett ställe och resten av oss gick en runda på stan.. gick tillbaka, och där kom Janika ut och hade klarat UPPSKRIVNINGEN! fan va skoj. GRATTIS!!
Så nu är det bara uppkörningen kvar, och det kommer gå så bra så bra. Såå, snacka om att du kommer ha en heel den körning att ta igen Janika ;P haha!

Vad händer annars ídag då? Jaadu.. Jag saknar min baby..dags o komma hem nu skulle jag tro,, men men, får väl vänta två dagar till, men ja överlever nog.;) ska nog åka och handla idag, kanske testa city gross som öppnar i Värnamo idag? KAnske kanske..

Nähe.. Ha en underbar Tiiisdag. Nej, Onsdag e de ju..:S hmm.

Kommentarer
Postat av: Frida

Än så länge är det inget planerat inför helgen :) ibland skoj ibland inte :) men men vi får se, hahaha ja jag var med dragen i lördags men hade as skoj och mådde faktiskt bra i söndags :) Pussen

2008-10-15 @ 18:46:42
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0