HAPPY FRIDAY!!

eller? hehe, skönt med helg idag iaf.

Jaha.. gårdagen.. haha....började med att vi åkte till bambu och åt med johanna o fredrik..
Jag och baby tog en flarra vin o han en öl på det.. sen hem, rastlösa som fan.. bestämde oss för att åka till VMO och träffa Tommy som fyllde år.. kollade busstider, o sprang ner till bussen..
Blev krogrunda iaf, nån drink på harrys, nån på hotellet och även på lilla krogen. när bussen hem skulle gå var både jag o baby ganska dragna. haha... men hem kom vi iaf, o somnade jävligt fort båda två så fort vi kom hem. gött.... vakna upp idag var dock inte alls lika kul. heh.. men vad gör det, kul igår iaf.=)
Hoppas jag hinner sova lite efter jobbet..en liten stund iaf?

Sen ska vi som det ser ut som nu iaf, träffa Suck och hans nya tjej Johanna, ska bli trevligt.=) Så blir väl lite dricka på det med i guess.fredag o allt ju.. ;P sen blir nog förhoppningsvis resten av helgen väldigt lugn o skön..sista helgen med ´Jocce innan han åker iväg ju..buhuu.. men e så glad för hans skull, fan va kul egentligen.. mm..:)

nähe..väntar på ett fax så jag kan jobba lite till, och sen hoppas jag att ja kan gå nårodlunda tidigt iaf.. inte så sent som halv fem iaf hoppas jag! jjajaa...mkt tjat känner jag. så ..ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahhaha de verkade som ni hade kul igår :D alltid kul o gå ut på en torsdag!hoppas helgen blir bra för er. Vad kul att han ska till Dubai och jobba, med vart? låter ju helt underbart! men tråkigt för dig givetvis... stackare, en månad! usch men det går ganska snabbt tiden. Puss o kram!

2008-10-03 @ 20:38:02
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jo det heter Dubai;) men jag undrade med vad han ska jobba? låter väldigt spännande iaf :) Ja jag fastnade mest för Dior glasögonen med. Jag har ju ett par svart vita nu som jag ska byta för att jag får sår på nosen av dem :) annars gillar jag mina efva attling bäst men tyvärr så kan ja ju inte ha dem... :( snyft.

Idag blir det nog bio i jkpg. var länge sedan nu ;D sj???

2008-10-04 @ 11:30:48
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0