Så jävla B.

Måste säga att jag inte riktigt förstår hur vissa tänker.. skyll/klanka inte på andra bara för att du är osäker på dig själv. så jävla onödigt. ska nån annan som du knappt känner sluta leva sitt liv på ett visst sätt bara för att DU ska må bra? För att du inte ska vara så osäker? Nää,,kanske dags att rannsaka dig själv ist..?
och sen fattar jag inte heller varför det är så himla viktigt för vissa att få vara nåt jävla nyhetsankare.. kanske svårt o förstå vad jag menar.. men lamt är det iaf., jävligt lamt.

huhu.. positiva dagen idag? haha..

och sen måste jag bara tillägga att.. är DUuu helt sjuk i huvudet eller? varför ska folk försvara dig när du endast rent ut sagt Skiter på dom här personerna i vanliga fall., seriöst? vem fan är du? försöker få andra att framstå som idioter när det i själva verket bara är du själv. Ta tag i ditt liv, det är inte ett skit synd om dig. inte för fem öre. jävla uppmärksamhetssökare. och sen hur du beter dig.. Alltså,, nä jag ska inte ens gå in på det här, meen, behandla andra som du själv vill bli behandlad. Fit*a

ÅH! damp idag.:) haha... men NU e ja klar. huhuhu...

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, verkar som något tråkigt har hänt :(

2008-10-30 @ 17:27:47
URL: http://malingottarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0