Tiisdag!

Ännu en ny vecka . . . Jaa, vad ska man säga?

..Baby åkte till Motala för att jobba med en damm igår. kommer nog inte hem igen förrän på Fredag. Trist, men samtidigt ganska skönt för då är de lättare för mig att ta tag i saker som behövs göras. ligger man inte bara i soffan framför tvn o gosar. haha.... illa... men som sgat, hoppas jag får i ordning allt som behövs.. rensa garderoben osv osv..är väldigt sugen på att ta tag i de just nu, men nu jobbar jag ju.. o sen har ja säkert tappat lusten.. haha... nää då, jag ska jag ska.


Helgen då, den har jag nog inte skrivit om?

I Fredags var vi nog bara hemma och tog det lugnt (om jag inte minns helt fel?) Joo, så var det.. tittade på idol o så..


Lördagen började med att vi duschade o så, åkte en runda till affären och systemet. åt lite, och vid 12 typ tog ja en bacardi breezer.. hha.....fixade i ordning mig samtidigt och sen kom Suck med hans nya tjej Johanna - åkte till Vetlanda för att gå på tatueringsmässa.. Nja,, mässa kan jag nog inte kalla det ;) haha.. blev en liten visit där iaf, ölande i bilen på väg dit och hem.. sen vidare till JOhanna, och sen drog jag och hgon till harrys. men, hon blev utslängd (bara 20, 22 årsgräns där på lördagar) så hon drog hem med suck, och ja väntade på hanna..
In på harrys igen, hängde med adis i stort sett hela kvällen? Blev full.. som ett ägg.. haha...Men kul var det iaf ! =) Träffade sedan baby, nattamat, o taxi hem till slut.. somnade nog ganska gött där sen.. mmm.,

Söndagen var lugn.. alldeles för lugn egentligen. men fan så skönt..=)

Nähe,, inga planer för den här veckan förutom att fixa iordning lite.. så får se va som händer.. nån som vill göra nåt så är de bara o höra av sig...:)  ha en bra tisdag iaf! hejehje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0