Tisdag!!

Hmm. kommer nog bli en bra dag? vet inte varför, men känns som det.:)

Just NU nu nuuu, längtar jag sjukt mkt till helgen.. vet inte varför där heller faktiskt.haha. vet inte vad som händer alls ännu. kanske att jag ska med anna på halloweenfest? eller vara hemma o mysa med baby? Fira pappa på söndag med.. hmm hmm hmmm. får nog ta o diskutera igenom saken idag. yeh.

annars då.. borde städa, ser ut som en jävla svinstia.. men man bryr sig inte när baby ändå inte e hemma. :S sjukt. men, ska nog göra de fint tills han kommer hem på fredag iaf. hoppas jag. haha


öh.. nää, vad ska man säg? ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha jaa det känns ju verkligen, ska våga mig på det andra benet idag, men det gör ju så för jävla ont. Men så är det väl hihi. Vill man vara fin får man lida pin. Vad har du haft för dig? Kraam

2008-10-28 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0