Tisdag

Från morgon har dagen varit stress stress, massa att göra. gött det med visserligen. men men.
soo, back to work, maybe i´ll be back later...

förresten.-min baby e en glidare.bara så ni vet..



update:
ännu ett stressmoment borta. gött det.:) nu e nog allt sånt borta, för idag iaf. heh...
Jaha, annars då.. igår åkte jag till lollo direkt efter jobbet. åkte förbi ica bara o köpte med mig lite wienerbröd, mumma.:) satt o tjötade och vid 19-20 var det dags att åka hem igen.. väl hemma så ser jag mamma o pappas bil parkerad utanför.. självklart var dom uppe o hälsade på hos den nya familjen.:)
Så upp dit en sväng för mig med... blev lite myspys med the baby, smörgåstårta och en firaröl med fredrik.=) kl blev nog 21 nåntiing då jag kände att de var dags att gå ner till mig igen. var såå himla trött. usch usch. blev dock lite dator och tv innan jag somnade.

så vad händer idag då? ingen aning faktiskt. inga som helst planer för idag.. förslag, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0