Tur i oturen?

Eller vad ska man säga.. Jocce skulle ju åkt till Dubai nu på Torsdag som ni vet.. men fick idag reda på att nån annan där har tuberkulos (stavning?!) , och att han skulle behövt vaccinera sig - 2 eller 3 månader i förväg. så vaccinerar han sig nu så får han kanske åka i december/januari ist..

Jag blev självklart lycklig över att han ska vara kvar.=) Men förstår att det är riktigt surt för honom nu, när han ändå siktat sig in på det.. men som sagt, får väl bli lite senare ist bara, inget mer med det..

Annars är det Måndag idag.. riktigt seg, konstigt med tanke på att jag sov typ 15 timmar igår/inatt ;) hehe.. trött..
Ska åka och klippa mig vid 15.00, annars inga planer.. sova kanske? haha...
Helgen var förresten lyckad.. hv vann med 3-2 har jag för mig? och sen gick vi ut efter det.. mycket trevligt, om man tar bort vissa delar från kvällen.=)

Nää...ha en bra måndag!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0