YEeaaiii:)

Idag är det Onsdag, och vad händer då? Joo, sanja kommer till mig idag. wehoo..:) Vadå länge sen typ? hehe.

Igår fick jag faktiskt ett ryck att städa där hemma. fan va skönt, sett för jävligt ut såå länge nu. är dock inte helt klar ännu. har ju köpt så mkt nya förvaringar o sånt, så blev mest att sortera grejer o så igår.. så nu hålle rjag på o tvätta lakan, så ska byta sen.. o sen dammsuga, skura golv o lite sånt. sen e de klart. gött. Intressant vetande? haha, min blogg;P

Sen på kvällen åkte jag med mamma & pappa till gvd. pappa gjorde det han skulle göra, sen åkte vi till kvantum o handlade. skulle egentligen inte köpa mer än en två grejer, men handlade visst för 450 kr. haha.. men kunde inte låta bli när jag såg all finsk korv, o finsk senap osv osv.. låter kanske löjligt, men den svenska korven/senapen går inte ens o jämföra. så finns det sånt, så får man passa på.:)

Jahaa.. annars då? nää vet inte.. jobba lite nu iaf. huhu. ha en trevlig onsdag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0